Ciekawe aukcje i ogłoszenia

Jednym ze stałych elementów bloga będą ciekawe aukcje i ogłoszenia. Postaram się regularnie podawać linki, by nie trzeba było długo szukać. 🙂

Zaczynamy od Allegro.

Team Associated TC5 Factory Team – aukcja. Warto powalczyć.
Asso TC5

Flying Fish z dodatkową budą za 300 zł.
Flying Fish

Tamiya TRF416x – aukcja kończąca się za ponad tydzień. Może uda się wyrwać TRFa w niskiej cenie.
TRF 416x

FG-Polska ma wyprzedaż farb. 12 za puszkę to dobra cena.
Farby

A teraz pora na rcauto.

Asso TC5 za 550 zł.
Asso TC5

Sanwa M8, wysokiej klasy aparatura, za 400 zł.
Sanwa M8

Tutaj mamy Losi XXX-S za 280 zł, regiel GM 120 za 500 zł i ciekawe bezszczotki do 150 zł.
Losi XXX-S i inne

Xray T3 za 1300 zł.
Xray T3

Bezszczotka Novaka 8,5T z regulatorem XBR Sport za 399 zł.
Zestaw bezszczotkowy Novak

Żadne wymienione wyżej ogłoszenie nie jest moje ani żadnego mojego znajomego. 🙂

    • Karlos
    • Lipiec 8th, 2010

    Dobry pomysł, tylko nie mógłbyś tworzyć odnośników od razu pod nazwami? np „Team Asso TC5 – 550zł” i wystarczy kliknąć na to.

  1. A tu wystarczy kliknąć na odnośnik. Różnicy żadnej. A tak w ogóle to mi się nie chciało, jak znajdę motywację, to zrobię ładnie. 😛

    • Karlos
    • Lipiec 8th, 2010

    Ja w Mozilli Firefox muszę kopiować i wklejać linki w pasku adresu.

  2. U mnie bez problemu działały. 😉 Teraz zrobiłem ładniej, działa?

    • Karlos
    • Lipiec 8th, 2010

    Jasne, teraz wszystko OK.

    • vos
    • Lipiec 17th, 2010

    thx za ogłoszenia, ziomek

    • Marcin
    • Luty 20th, 2011

    Czy ogłoszenia „Xray T3” jest jeszcze aktualne, e-mail poszedł w tej sprawie.

    Proszę o odpowiedź.

    • Musisz napisać do autora ogłoszenia na rcauto. Ja na tym blogu umieszczam ciekawe, ale nie swoje anonse.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

